אז לאן יכול מיניבוס בחדרה לקחת אתכם?

אז לאן יכול מיניבוס בחדרה לקחת אתכם?

כמה פעמים יצא לכם לתהות לעצמכם: "לו רק היה לי נהג פרטי…."? בפעם הבאה כשהמחשבה הזו מתגנבת לראשכם, התבוננו בה, העמיקו בה ודעו כי משאלתכם יכולה להתגשם! אנחנו ב"דובי הסעות", נשמח להסיע אתכם מהעיר חדרה אל כל נקודה בארץ – באופן חד פעמי או בשירות יומי מתחדש, ולספק לכם חווית נסיעה בטוחה ונעימה! 

מיניבוס בחדרה

"שלום, מדבר נהג מיניבוס בחדרה. לאן תרצה שאגיע?"

העולם מתחלק לשניים: נהגים שאוהבים לנהוג ונהגים שקצת פחות אוהבים לנהוג. למרות שלכאורה קיים ביניהם שוני רב, שני סוגי הנהגים חולקים דבר במשותף: לו רק ניתנה להם האפשרות, שניהם היו שמחים מאד שינהגו במקומם! ב"דובי הסעות" אנחנו לוקחים את ההגה לידיים, ומאפשרים לכם ליהנות מנסיעה בטוחה, שלווה ונוחה! 

אז לאן נוכל לקחת אתכם? לכל מקום שרק תרצו! לפניכם, 3 סוגי הסעות עם מיניבוס בחדרה המוצעים לקהל לקוחותינו:

  • סיימתם לארוז? אנחנו מגיעים! – השמיים פתוחים, מחירי כרטיסי הטיסה "ברצפה", ואחרי מספר סגרים וגלים אתם מרגישים שמגיעה לכם חופשה בחו"ל! אז לא, אינכם צריכים לבקש טובה מחבר שיקפיץ אתכם ב-04:00 בבוקר לנמל התעופה, וגם הגעה עם הרכב הפרטי אינה האופציה הטובה ביותר. צפויה לכם טיסה משפחתית-קבוצתית? המיניבוס שלנו בדרך אליכם! והיעד? נתב"ג! קראו עוד על הסעות לנתב"ג >>
  • הסעות לאירועים – אין סיבה שהאורחים היקרים שלכם יעמדו בפקקים של סוף היום, יותשו מלחץ ומתח ("רק שלא נאחר לחופה!") ויאלצו לסרב לכל צ'ייסר שתציעו להם. כשאתם חוגגים, אנחנו מסיעים – לכל האירועים ולכל המקומות בארץ!  
  • טיול גיבוש לעובדים – בית העסק שלכם פועל בעיר חדרה? בשעה וביום שתגדירו לנו, נתייצב לאסוף אתכם עם מיניבוס בחדרה ביום החשוב בשנה: יום הגיבוש! לא משנה היכן תרצו לטייל וכמה רחוק המסלול או האתר מחדרה – אנחנו מסיעים ומטיילים אתכם! אז אילו הפתעות אתם מתכננים לעובדיכם והיכן יערך יום הגיבוש? (מבטיחים לשמור את כל המידע בסוד!) 

"לכמה נוסעים מתאים המיניבוס שלכם?"

לכל לקוח והסעה ישנם מאפיינים ייחודיים וצרכים ספציפיים. במידה שהיינו מציעים מיניבוס אחד בלבד, סביר מאד להניח כי לא היינו מצליחים לענות על הציפיות של כל לקוחותינו. ומסיבה זו, ב"דובי הסעות" אנו מציעים את מגוון שירותי ההסעות שלנו בשלושה מיניבוסים שונים:

  • מיניבוס בחדרה המותאם ל-10 נוסעים
  • מיניבוס המותאם ל-14 נוסעים
  • מיניבוס המותאם ל-20 נוסעים

"ישנה אפשרות להסעה במיניבוס נגיש?"

התשובה היא שכן! אנו שמחים להעניק שירות הסעות איכותי, אחראי וקפדני גם לנוסעים נכים הסובלים מליקוי תפקודי. כאשר הקבוצה כוללת נוסעים המתניידים באמצעות כיסא גלגלים, נשלח מיניבוס נגיש הכולל מעלון חשמלי. 

חווית הנסיעה המצוינת עליה אנו מתחייבים בפניכם, מעוצבת על ידי שירות זמין 24/7, דייקנות והסעות במחירים הוגנים – מחדרה לאן שרק תבקשו. אז שניסע? לפרטים נוספים אודות שירות הסעות עם מיניבוס בחדרה, התקשרו – 074-769-1166

דילוג לתוכן