חברת הסעות במרכז

הסעות לפועלים

היום ניתן למצוא יותר ויותר חברות המספקות שירותי הסעות לפועלים. מדובר על שירות מבוקש, מאחר ורוב הפועלים זקוקים להסעה על מנת להגיע למקום העבודה שלהם. לחלק מהם אין רכב פרטי ואחרים מעדיפים לחסוך בהוצאות הדלק, דבר שמצריך מהם להשתמש בתחבורה ציבורית. אך לרוב לא ניתן להסתמך על התחבורה הציבורית בארץ, מכיוון שהאוטובוסים מאחרים באופן קבוע וחלקם אף אינם עוצרים בתחנות, כתוצאה מעומס יתר.

לכן הסעות לעובדים ולפועלים חיוניות עבור כל מפעל וכל תעשיה, המעוניינים שהפועלים יגיעו בזמן ויימנעו מעיכובים ואיחורים מיותרים. 

הסעות לפועלים

כל היתרונות של הסעות לפועלים

יש לזכור כי לא פעם לא ניתן למצוא תחנות אוטובוס נוחות בקרבת מקום העבודה של הפועלים, דבר שמכריח אותם להתחיל את הבוקר בהליכה מתישה מהתחנה הקרובה עד למפעל. לכן מי שמעוניין בפועלים נינוחים ורגועים, על פני פועלים עצבניים ועייפים כבר בתחילת היום, חייב להשתמש בשירותיה של חברת הסעות לפועלים. רכבי ההסעה יגיעו בדיוק בזמן לתחנה ויאספו את הפועלים מאזור הבית שלהם, דבר שיחסוך להם את הנסיעה בתחבורה ציבורית לא נוחה והליכה בגשם או בשמש הקופחת.

אין ספק כי הדבר יתרום לרמת שביעות הרצון של הפועלים ויבטיח לכם עבודה פרודוקטיבית יותר. מעבר לכך, יש לזכור כי רוב הפועלים עובדים במשמרות 24/7, כולל סופי שבוע, דבר שאינו מאפשר להם להגיע למקום העבודה באמצעות תחבורה ציבורית. לכן הרבה יותר משתלם להשקיע בשירותי הסעות, מאשר לממן מונית אישית לכל פועל.

הסעות לפועלים – נקודות שכדאי לקחת בחשבון

שירותי הסעות לפועלים יאפשרו לכם לנהל את המשמרת בצורה קלה ויעילה יותר, מאחר והם יבטיחו לכם פועלים רעננים ונינוחים יותר, המגיעים בזמן. חשוב כמובן לבחור לעבוד עם חברת הסעות מנוסה ומקצועית, המתמחה בתחום ומחזיקה בצי של רכבים שונים. מומלץ לבדוק כי מדובר על רכבים חדישים ותקינים מבחינה מכאנית, במטרה להימנע מעיכובים שונים ומרכבים שנתקעים באמצע יום העבודה.

כמו כן, יש לוודא כי החברה עובדת עם נהגים מנוסים ומיומנים, שמקפידים על כל תקנות הבטיחות ומסוגלים להבטיח לכם עמידה בזמנים, לצד יחס מקצועי ואדיב. חברה מקצועית תוכל לסייע לכם לבחור ברכבים המתאימים ביותר לצרכים שלכם, בהתאם לכמות הפועלים שזקוקים להסעה. ניתן לסגור מראש את כמות העצירות הנדרשת, במטרה לאסוף את כל הפועלים מאזור הקרוב לביתם. הדבר יבטיח לכם פועלים נאמנים יותר, שלא ימהרו להחליף את מקום העבודה שלהם.

אנו בחברת דובי הסעות נשמח לספק לכם שירותי הסעות לפועלים. אנו מחזיקים בוותק של מעל ל- 25 שנה בתחום ונשמח לתרום לכם מהניסיון הרב שצברנו לאורך השנים.

צוות הנהגים שלנו מקפיד על שירות אדיב ומקצועי וכל הרכבים שלנו עוברים פיקוח חודשי על ידי קצין בטיחות. נשמח להתחייב לכם לעמידה בזמנים וכמובן לספק לכם רכבים חדישים ובטיחותיים.

לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

דילוג לתוכן