דגשים חשובים לבחירת חברת הסעות

דגשים חשובים לבחירת חברת הסעות

בשנים האחרונות עולה הצורך יותר ויותר להשכרת מיניבוסים ואוטובוסים למגוון רחב של מטרות. יש כל מיני סיבות שאנשים בוחרים להשכיר מיניבוסים ואוטובוסים. למשל, אם אנחנו מפיקים חתונה באזור שהוא מורכב בהיבט של להגיע אליו, מיניבוס או אוטובוס יכול לפתור לנו את הבעיה וכך לאפשר לאורחים להגיע בניחותא, בכיף, לשתות כמה שבא להם, בלי לחשוש מתי לצאת ומתי לחזור, בלי לדאוג לפקקים בדרך. עוד סיבה שאנשים בוחרים להשכיר מיניבוס או אוטובוס זה ליציאה לטיול. זה יכול להיות טיול של הצופים או הנוער העובד והלומד, זה יכול להיות טיול של בית הספר, או טיול של המשפחה. למשל, אם אתם רוצים לארגן יום כיף לכל המשפחה ולא לדאוג לדלק, ארגונים, פקקים וליסוע בראש שקט לגמרי, אפשר בכיף להשכיר מיניבוס לכולם. אז נכון, להשכרת מיניבוס מגוון של יתרונות, אך חשוב לדעת כמה דברים לפני שבוחרים חברת הסעות. 

דגשים חשובים לבחירת חברת הסעות

5 דגשים לבחירת חברת הסעות

  1. שם ומוניטין בתחום – בכל זאת, מדובר בכמות גדולה של אנשים, באחריות מאוד גדולה הן של חברת ההסעות והן של הנהג עצמו. בנוסף, יש לא מעט חאפרים בתחום הזה, ולכן חשוב לשים לב שאכן מדובר בחברת הסעות ולא במישהו שהחליט לרכוש מיניבוס יד שנייה ולקרוא לעצמו חברת הסעות. 
  2. המלצות – בחרו חברת הסעות עם המלצות של אנשים שאתם מכירים או נסו דרך רשת האינטרנט לברר על חברת הסעות מקצועית עם ניסיון בתחום. 
  3. בטיחות לפני הכל- יש לוודא כי חברת ההסעות מקפידה על כל כללי הבטיחות, שהרכבים עוברים טסט בזמן ועוברים בדיקה אחת לכמה חודשים על ידי מוסך מורשה. חשוב לשים דגש כי הרכבים בטוחים לנהיגה לאורך כל ימות השנה. חגורות בטיחות זה כמובן משהו שאין להקל בו ראש כלל וכלל. 
  4. נוחות – לפני שאתם בוחרים חברת הסעות, חשוב לשים לב שהמיניבוס אותו אתם מקבלים נותן מענה לצרכים שלכם, שהכסאות נוחים ומספיק מרווחים, לבדוק אם יש מערכת הגברה במידה ואתם מתכננים פעילות או רוצים להשמיע לנוסעים מוזיקה נעימה במהלך הנסיעה. 
  5. אדיבות ועמידה בזמנים- כדאי לבדוק כי הנהגים בחברה אדיבים, אוהבים את מה שהם עושים וכמובן עומדים בזמנים. 

רוצים לקבל מידע נוסף על חברת הסעות עבור השכרת מיניבוס או אוטובוס? נוסעים לטיול? רוצים לארגן את החבר‘ה למסיבה או לאפשר לאורחים שלכם להגיע לחתונה בראש שקט בלי דאגות ועמידה בפקקים, תוך שכולם מגיעים בזמן לחופה? הגעתם למקום הנכון! חברת דובי הסעות מעניקה שירותי הסעות כבר עשרות שנים ומתחייבת לשירות הטוב, היעיל והמקצועי ביותר. עמידה בלוחות זמנים, צי רכבים חדיש ונוח, נהגים אדיבים והקפדה על כל כללי הבטיחות החשובים. כל שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם באתר שלנו: מוצא, יעד, כמות נוסעים וטלפון שלכם ליצירת קשר, ונשמח לחזור אליכם במהרה 

דילוג לתוכן