הסעות לעסקים

היום כבר אין שום סיבה לטרטר את העובדים שלכם בתחבורה ציבורית, במיוחד אם מדובר על שעות הבוקר, הידועות בפקקים ובתחושת הייאוש המתלווה אליהם. רוב האוטובוסים מפוצצים באנשים, דבר שמקשה מאוד על ההגעה לעבודה. חלק מהאוטובוסים אינם עוצרים בתחנות וחלקם מגיעים באיחור משמעותי, כתוצאה מהעומס בכבישים. אך באמצעות שירותי הסעות תוכלו להבטיח לעובדים שלכם הגעה נוחה ומפנקת למקום העבודה, ללא שום צורך להידחק עם עשרות אנשים וללא שום צורך לנסוע עם הרכב הפרטי שלהם ולהיתקע בפקקים.

אנו בחברת דובי הסעות נשמח לספק לכם שירותי הסעות לעסקים ברמה הגבוהה ביותר. כל האוטובוסים והמיניבוסים שלנו עוברים פיקוח חודשי על ידי קצין בטיחות, על מנת להבטיח את התקינות שלהם ואת העמידה בכל תקנות הבטיחות. הנהגים שלנו מנוסים ואדיבים ומקפידים תמיד לעמוד בזמנים.

מינובוס קטן

הסעות לעסקים – כל היתרונות ששווה להכיר

אומנם היום רוב האנשים מחזיקים ברכב פרטי, אך רבים אינם נהנים לנהוג עליו בשעות העומס. כתוצאה מכמות הרחבים העצומה הממלאת את כבישי הארץ, רוב האנשים מוצאים את עצמם בפקק ארוך המשתרך לאורך כל שעות הבוקר ושעות הערב המוקדמות. לכן באמצעות שירותי הסעות לעסקים ניתן לספק לעובדים שלכם פתרון נוח, מהיר ויעיל להגעה לעבודה, ללא שום צורך לבזבז את האנרגיה שלהם על נהיגה בשעות העומס. אף עובד לא יצליח להגיע למשרד בתחושה נעימה ובאנרגיות חיוביות, לאחר עמידה ממושכת בפקקים והתמודדות עם לחץ ומתח הנלווים לכך. אך באמצעות שירותי הסעות, העובדים יגיעו למשרד נינוחים ורגועים יותר, דבר שללא ספק יתרום רבות לתפוקת העבודה. כמו כן, יש לזכור כי באמצעות שימוש במיניבוס או אוטובוס, העובדים שלכם יימנעו מרוב הפקקים, מאחר ומדובר על כלי רכב המסוגל לנסוע על נתיב התחבורה הציבורית. לכן תוכלו להבטיח לעצמכם כי העובדים יגיעו בזמן, ללא שום עיכובים מיותרים.

מהי החשיבות של הסעות לעסקים?

יש לזכור כי בעידן המודרני ישנה מודעות הולכת וגוברת לשמירה על כדור הארץ. הסעות לעסקים יתרמו רבות לשמירה על האקולוגיה ואיכות הסביבה, מאחר ובמקום שכל עובד יגיע באופן עצמאי ברכב הפרטי שלו, הוא יוכל לנסוע במיניבוס ממוזג ומרווח, למנוע מעצמו נהיגה בפקקים וכמובן לשמור על כדור הארץ, באמצעות הפחתת השימוש בדלק. מעבר לכך, יש לזכור כי מחירי הדלק נמצאים במגמת עליה, לכן אין שום סיבה לדרוש מהעובדים לעמוד בהוצאות מיותרות, כאשר אתם יכולים לפנק אותם בשירותי הסעות נוחים וחדישים. הדבר נכון במיוחד עבור מקומות עבודה מרוחקים, או לחילופין, עסקים הממוקמים בלב העיר, ללא חניה מוסדרת וברחובות פקוקים ועמוסים במיוחד. הדבר תורם המון לבית העסק שלכם, מאחר ושירותי ההסעה נחשבים להטבה חשובה וחיונית עבור חלק ניכר מהעובדים.

אנו בחברת דובי הסעות נשמח לספק לכם שירותי הסעות לעסקים ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים והזמנות, צרו קשר.

דילוג לתוכן