הסעה לנתב"ג – מה היא נותנת וכמה היא חוסכת לכם?

כרטיס טיסה? יש! מלונות במיקום מרכזי? יש! בדיקת קורונה תקפה ותו ירוק? יש! כעת, כל מה שאתם צריכים לפני שאתם יוצאים לנתב"ג, הוא מישהו שייקח אתכם אליו!

אנחנו לא יודעים איך תכננתם להגיע לנמל התעופה, אך יודעים מהי הדרך החווייתית והחסכונית ביותר: הסעה לנתב"ג מבית "דובי הסעות"!

דרכים אפשרויות להגיע לנמל התעופה בן גוריון

לפני שאנחנו מעמיקים בפתרון שאנו מציעים – הסעה לנתב"ג במיניבוס או אוטובוס, מהן האפשרויות העומדות לרשותכם?

  • רכב פרטי – גם אם ברשותכם רישיון נהיגה ורכב פרטי צמוד, הרי שהגעה לנתב"ג בדרך זו קצת פחות אידיאלית. ראשית, טיסות רבות יוצאות בשעות הלילה, מה שיצריך מכם לנהוג לנתב"ג בשעות מאוחרות ו"עייפות". כמו כן, חנייה בחניוני נמל התעופה אינה חינמית, כך שאתם צפויים להיפרד ממאות ועד אלפי שקלים (בהתאם למספר הימים בהם יחנה רכבכם בחנייה).
  • רכבת – אז נכון, ישנה רכבת לנתב"ג. עם זאת, עד כמה נוחה הנסיעה בה? מאחר שמדובר על קו סופר פופולארי, יתכן שתצטרכו להעביר את הנסיעה בעמידה (כן, עם המזוודות). כמו כן, לא תהיה לכם ברירה אלא להתאים את עצמכם ללוח הזמנים של הקו, להיות מוכנים לשינויים בתנועת הרכבות, וגם סביר כי תצטרכו להגיע אל התחנה ברכב פרטי או מונית (אלא אם אתם גרים בסמוך לתחנה קרובה). ובקיצור? לוגיסטיקה מורכבת.
  • מונית – נסיעה במונית היא אכן אפשרות, אך רלוונטית רק כאשר מדובר על הרכב נוסעים מצומצם. במידה שאתם יותר מ-4 נוסעים, המונית לא תיתן לכם מענה.

סיימתם לארוז? הסעה לנתב"ג כבר אצלכם!

השירות שאנו מציעים לכם ב"דובי הסעות", יאפשר לכם להתחיל את החופשה שלכם כבר בארץ!

אנו פוטרים אתכם מהתעסקות בשאלה "איך אגיע ואיך אחזור?", מבקשת טובה מחברים או שכנים, ובטח שמהוצאת הרכב מהחנייה הפרטית. הסעה לנתב"ג במיניבוס מתאימה במקרים הבאים:

  • טיול משפחתי בחו"ל – סבא וסבתא, אמא ואבא, אחים, אחיות ונכדים
  • טיול חברים לחו"ל (טיול אחרי צבא, מסיבות רווקים/רווקות וכן הלאה)
  • טיסה להרצאה/כנס עסקי של צוות שלם

נסיעה לנתב"ג במיניבוס חוסכת לכם המון ומעניקה לכם הרבה:

  • חיסכון אדיר של זמן וכסף
  • אפס דאגות, מקסימום ראש שקט
  • חווית נסיעה מושלמת שפותחת את הנסיעה בחיוך

הטיסה יוצאת בזמן, וכך גם אנחנו!

החשש העיקרי של הטסים לחו"ל? לפספס את הטיסה. לצערנו (ובעיקר לצערכם), איחור לנמל התעופה אינו דבר מופרך, כאשר אף נוסע אינו חסין מפניו.

פקק בלתי צפוי, עבודות רכבת או תקלה מכנית ברכב – כל אלו עלולים לעכב אתכם בדרככם לחופשה.

אנחנו ב"דובי הסעות" ידועים בזכות הרבה דברים, אך בעיקר בעמידה שלנו בזמנים! קבענו שעה והתחייבנו אליה? נתייצב בזמן, כך שתגיעו לטיסה שלכם בזמן!

למידע נוסף והזמנת הסעה לנתב"ג במיניבוס המותאם ל-14 ועד 20 נוסעים, התקשרו כעת – 074-769-1166

דילוג לתוכן