שירות הסעות לחברות

אם בעבר רוב העובדים העדיפו להגיע למקום העבודה באמצעות הרכב הפרטי שלהם, הרי שהיום התמונה מתחילה להשתנות. היום ניתן לשמוע על יותר ויותר חברות וארגונים, המתעניינים לגבי שירותי הסעות לחברות.

עובדים רבים מתחילים להתייאש מהנסיעה הארוכה למקום העבודה שלהם, מאחר וברוב המקרים מדובר על נסיעה בפקקים שלא נגמרים, ללא שום קשר לשעת הנסיעה או ליעד שלה. הפקקים בארץ רק הולכים ומחמירים, דבר שמעודד יותר ויותר חברות לספק שירותי הסעות לעובדים שלהן.

אנו בדובי הסעות נשמח לספק לכם שירותי הסעות לחברות ברמה הגבוהה ביותר.

אנו מקפידים על מיניבוסים ואוטובוסים חדישים ומרווחים, שיאפשרו לכם נסיעה נעימה ומפנקת יותר.

מעבר לכך, אנו מקפידים להעסיק את הנהגים המקצועיים והמנוסים ביותר, המסוגלים להבטיח חווית נהיגה נעימה ובטיחותית, תוך כדי יחס אדיב והקפדה על זמנים.

שירות הסעות לחברות

הסעות לחברות – למי זה יכול להתאים?

בעידן הנוכחי ניתן לראות יותר ויותר התעניינות בשירותי הסעות לחברות וארגונים, מאחר ומדובר על פתרון אקולוגי. בעולם שבו משבר האקלים הפך מתאוריה מופרכת למציאות עכשווית, לא ניתן יותר להתעלם מכל החסרונות של זיהום אוויר ושימוש מוטעה במשאבים.

אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר לתרום לשמירה על איכות הסביבה ומניעת נזק נוסף לאקולוגיה שלנו, היא באמצעות נסיעות שיתופיות. במקום שמספר עובדים יסיעו את הקולגות שלהם לעבודה, ניתן לארגן אוטובוס או מיניבוס עד 20 מקומות ואפילו מיניבוס עד 14 מקומות, באבזור ומראה חדשני, מרווח ונעים, שיסיע את כולם ביחד לאותו המקום.

מדובר על דרך נפלאה לחסוך בדלק ובזיהום מיותר, מעבר ליכולת של העובדים ליהנות מנסיעה נעימה ורגועה יותר, ללא שום צורך לעמוד בפקקים ולהגיע לעבודה מותשים ולחוצים.

כל היתרונות של שירות הסעות לחברות

כדאי לזכור כי שירות הסעות לחברות יכול לשמש את החברה למגוון רחב של שימושים שונים. מעבר ליתרונות של הסעות העובדים למקום העבודה, מדובר גם על הסעות לימי חברה, ימי גיבוש, טיולים וכדומה. זוהי דרך מעולה לאפשר לעובדים ליהנות מהחוויה, ללא שום צורך להילחץ מהדרך, מהפקקים ומהלחץ הכללי המוכר לכל מי שנוהג על בסיס יומיומי בכבישי הארץ.

מעבר לכך, מדובר על אמצעי יעיל במיוחד להעלות את שיעור ההשתתפות בפעילויות החברה, מאחר והעובדים יכולים להגיע לאירוע בהסעה נוחה ומפנקת, ללא שום צורך לחשוש מהנהיגה המעייפת הביתה.

הדבר נכון במיוחד עבור אירועי חברה הכוללים שתיית אלכוהול, מאחר והדבר מאפשר לעובדים לשתות וליהנות, ללא שום חשש או מחויבות. כמו כן, זוהי דרך מעולה להבטיח כי העובדים יגיעו לעבודה בזמן, ללא איחורים.

אולי יעניין אתכם: הסעות לחתונה | הסעות לנתב"ג

אנו בדובי הסעות נשמח לספק לכם שירות הסעות לחברות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

הנהגים שלנו עוברים הכשרות מקצועיות, במטרה להבטיח לכם נסיעה בטיחותית ונעימה יותר.

אנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה ונשמח לסייע ולייעץ לכם בכל שאלה ובכל בעיה. לפרטים והזמנות,

צרו קשר!

דילוג לתוכן