הסעות למוסדות חינוך

הסעות לתלמידים – מיניבוס לתלמידים

אין שום ספק כי הסעות לתלמידים חייבות להתבצע אך ורק על ידי חברה מקצועית ואמינה המתמחה בתחום, וככזאת גם בעלת מיניבוס לתלמידים לנסיעה בטוחה, מאחר ואף אחד לא היה רוצה להפקיר את הילדים שלו בידיה של חברה לא בטיחותית ולא מקצועית.

בסופו של יום, כל הורה היה רוצה לישון טוב בלילה, בידיעה כי הילדים שלו נמצאים בידיים בטוחות.

לכן אין זה מפתיע כי רוב בתי הספר מקפידים על בחירת חברת ההסעות המוכרת, הידועה והאיכותית ביותר, על מנת להפקיד בידיה את התלמידים ולהבטיח את הגעתם בשלום.

אנו בחברת דובי הסעות נשמח לספק לכם שירותי הסעות לתלמידים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

בדומה לשירותי הסעות לאירועים | השכרת מיניבוס.

אנו מספקים מיניבוס לתלמידים, שעבר את כל הבדיקות הנדרשות לפי חוק, על מנת להבטיח לכם הסעה לתלמידים בצורה בטוחה, מהירה ויעילה.

צוות הנהגים שלנו נהנה משנים של וותק וניסיון בתחום, הם עם ניסיון רב בהסעות של מיניבוס לתלמידים והם מתחייבים לספק יחס חם, אדיב ונעים לכל התלמידים.

הסעות לתלמידים

הסעות לתלמידים – כיצד לעשות זאת נכון?

היום ניתן למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של חברות הסעות, המספקות שירותי הסעה במיניבוס לתלמידים.

אך החוכמה היא כמובן לבחור את החברה המוכרת והמנוסה ביותר בתחום, שתוכל לספק לכם שירות הסעות תלמידים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

יש לזכור כי בטיחות התלמידים נמצאת תמיד במקום הראשון, לכן יש צורך לוודא כי מדובר על חברת הסעות שמקפידה על כללי הבטיחות המחמירים ביותר.

למשל, כדאי לדעת כי רכב מיניבוס לתלמידים חייב להיות במצב מכאני מצוין, הוא אמור להיות בן 10 שנים לכל היותר והוא חייב להחזיק ברישיון ייעודי, המציין באופן ברור כי הרכב מורשה לשמש לצורך הסעת תלמידים.

חשוב להבין כי לא כל רכב יכול לשמש לצורך הסעות לתלמידים, מאחר וחברת ההסעות חייבת להשיג את כל האישורים הנדרשים לצורך כך.

הסעות לתלמידים – כללי בטיחות שחייבים להישמר

  • חשוב לדעת למשל, כי רכב המיועד לצורך שירות הסעות תלמידים, חייב ליצור נראות גבוהה, ולכן חשוב לוודא כי מותקנים בו פנסי איתות המהבהבים בזמן פתיחת הדלת. מעבר לכך, הרכב חייב להחזיק בשלט המורה על הסעת תלמידים הן מלפנים והן מאחור.
  • כמו כן, רכב המיועד להסעות תלמידים למוסדות חינוך או טיולים חייב להכיל חגורות בטיחות תקינות, מושבים תקינים ומערכת המיועדת למנוע שכחת ילדים.
  • המטרה היא כמובן להבטיח את שלומם של הילדים ולוודא כי אף ילד לא יישכח במיניבוס בסיום ההסעה.
  • מיניבוס לתלמידים חייב לעבור בדיקות תקינות מידי חודש, על מנת לוודא את היכולות המכאניות שלו ולמנוע תקלות מיותרות באמצע הדרך.
  • הבדיקות חייבות להתבצע על ידי קצין בטיחות בתעבורה בצורה המקצועית ביותר.
  • מעבר לכך, כדאי לדעת כי כל נהג העוסק בהסעות תלמידים למוסדות חינוך, חייב להחזיק בהסמכה מתאימה, מאחר וההרשאה להסיע תלמידים חייבת להופיע ברישיון הנהיגה שלו.

אנו בחברת דובי הסעות נשמח לספק לכם הסעות לתלמידים בצורה המקצועית והבטיחותית ביותר.

לקבלת מידע נוסף, צרו קשר.

דילוג לתוכן